Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini dinlemek, anlamak ve mümkün mertebe tam olarak karşılayabilme; en uygun ve en ekonomik çözümler üretme çabaları sayesinde müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlamak. Müşteriye zamanında kaliteli ve uygun fiyat anlayışıyla ürün sunarak yurtiçi ve yurtdışı pazar payını artırmak. İçinde bulunduğumuz toplum kadar tüm dünya toplumu içinde çevreye duyarlı saygılı bir kuruluş olmayı sağlamaktır.

Yenilikçi Yaklaşım

Faaliyet sahamızda ürettiğimiz ürünlerde, yeni yöntemler ve sürekli iyileştirme yaklaşımı ile konumuzda önder olmak yolunda sağlam temeller kurmaktır.

Çalışanların Katılımı

Çalışanlarımızın katılımı ile, dürüstlük ve güven içerisinde Kalite Yönetim Sistemi dokümanlarında belirtilen kurallara uygun şekilde üretim yapmak ve etkin katılımını sağlamak. Her alanda Kalite anlayışını yerleştirmek ve yaygınlaştırmak. Tüm iş akışını tam zamanında gerçekleştirmektir.

Tedarikçilerimiz İle Bütünleşme

Tedarikçilerimizle istikrar ve güven içerisinde, müşteri memnuniyetine yönelik karar alma, hizmet üretme ve süreçlerimizin daha verimli olmasını sağlamaktır.

Sosyal Sorumluluk

Topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak; üretim ve istihdam yoluyla ülke ekonomisine katkı da bulunmak.

Yasalara Uyum

Tabii olduğu tüm yasalara, yönetmeliklere ve bağlı olduğu bölgesel konumun gerekliliklerine uyum göstermekteyiz.

YÖNETİM KALİTE TAAHÜTÜ

Kale termos fabrika yönetimi, kendini en ekonomik ve en dayanıklı termos ve meyve presi üretim yöntemini temin etmeye adamıştır. Bu hedef, kendini adamış personel, yenilikçi teknoloji ve sağlam bir kalite yönetim sistemi ile gerçekleştirilir.

Kale kalıptaki yönetim ekibi, müşteriler, ilgili paydaşlar ve kanun uygulayıcıların tüm koşullarını karşılamaya kendini adamıştır.

Tüm kale termos yöneticileri, kale termos tarafından belirlenen standartlara uygun olarak iş talimatlarının ve prosedürlerinin uygulanmasına katılır.

Üst yönetim, kalite hedeflerine ulaşmak ve müşteri gereksinimlerini karşılamak için uygun kaynakları sağlar.

Müşterinin yanı sıra yasal ve düzenleyici gereksinimleri karşılamanın önemi, dahili notlar, e-postalar, toplantılar ve uygulamalı destek yoluyla iletilir.

KALİTE POLİTİKASI

ÇEVRE VE İSG POLİTİKASI

SOSYAL SORUMLULUK POLİTİKASI